Polno ime podjetja: KRISTALKO, spletna trgovina, Robert Špilak s.p.
Kratko ime podjetja: KRISTALKO, Robert Špilak s.p.
Naslov (sedež) podjetja: Zagorje 10b, 2258 Sveti Tomaž
Matična Številka: 6839142000
Davčna številka: 40208346
Transakciski račun: IBAN SI56 0468 2011 4171 607 Nova KBM
Telefon (GSM): +386 (0)31743962
E-mail naslov: Kristalko.si@gmail.com
Številka: 316-09-01098-2015/2
Datum: 01.05.2015
Zveza: 0315-81-20150429-000595
Registerski organ: AJPES, izpostava Maribor
SPLOŠNI POGOJI
Spletno stran Kristalko upravlja podjetje Kristalko, Robert Špilak, Zagorje 10b, 2258 Sveti Tomaž (v nadaljevanju ponudnik).
Ko obiščete in kupujete preko naše spletne strani se smatra, da ste seznanjeni s splošnimi pogoji in pogoji poslovanja spletne strani Kristalko in se z njimi tudi strinjate. Predlagamo, da si jih skrbno preberete.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Kristalko (www.kristalko.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne strani Kristalko in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne strani Kristalko brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh Kristalko glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti.
Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Vsak artikel je namreč unikaten.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje ponudb, računov itd…) in ostalo potrebno komunikacijo.
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
CENE
Pri nakupu veljajo cene in popusti v trenutku oddaje naročila.
Ponudnik ni identificiran za namene DDV, zato so cene na spletni strani brez DDV-ja. Vse cene so navedene v evrih (EUR).
OMEJENA PRAVICA UPORABE
Obiskovalci lahko vsebine spletne strani Kristalko uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez pisnega dovoljenja podjetja Kristalko, Robert Špilak s.p. Prepovedana.
POSTOPEK REGISTRACIJE
Postopek registracije začne stranka z gumbom Prijava v desnem zgornjem kotu (ta gumb je vedno v desnem zgornjem kotu ne glede na to v katerem delu spletne strani se stranka nahaja). Gumb stranko preusmeri na stran Preverjanje pristnosti, kjer stranka v kolikor še ni registrirana vpiše svoj E-mail naslov in pod njim izbere gumb Ustvarite račun. V meniju za ustvarjanje računa stranka izpolni vsaj vsa obvezna polja ki so označena z zvezdico (*). Po kliku gumba Registriraj (na dnu strani) pride stranka v osebni meni MOJ RAČUN kjer lahko svoje podatke spreminja in ureja, do tega menija lahko (kadar ste vpisani) pridete z klikom na vaše uporabniško ime na spletni strani zgoraj desno zraven gumba Odjavi Registracija je osnova za nakupovanje na spletni strani www.Kristalko.si nakup brez prijave-registracije ni mogoč.
POSTOPEK NAKUPA
Naročilo se izvrši preko gumba V košarico, za vsak izdelek dodan v košarico prejme kupec sporočilo v novem okencu kjer je jasno napisano da je izdelek uspešno-neuspešno dodan v košarico (Izdelek je bil uspešno dodan v vašo košarico), sporočilo ponuja možnost nadalnega nakupovanja (Nadaljuj z nakupovanjem) in pa nadaljevanje oz potrjevanje naročila na blagajni (Nadaljujte na blagajno). V košarico se lahko doda poljubno število izdelkov, kateri se pred oddajo naročila lahko urejajo (brišejo, dodajajo in podobno) na blagajni. Na blagajni (povzetek košarice) so jasno prikazani vsi izdelki katere kupec med ogledom spletne strani Kristalko doda v košarico, prav tako so navedene vse cene izdelkov v evrih. V povzetku košarice se lahko poljubno popravi tudi število izdelkov (če želite več kot en enak izdelek) kar se ureja v stolpcu Količina z dodajanjem (+) oziroma odvzemanjem izdelkov (-). Če ni na zalogi zadostno število izdelkov se prikaže okence (Na zalogi ni dovolj izdelka). Na spodnjem levem delu povzetka košarice se nahaja opcija PROMOKODE kamor se vpiše promocijska koda (ki omogoča popust in podobno) v kolikor jo kupec ima. Ko so vsi podatki ustrezno izpolnjeni kupec nadaljuje z gumbom Nadaljujte na blagajno kjer se nahaja možnost registracije in pa možnost prijave za že registrirane kupce. Pred nadaljevanjem nakupa je prijava oz registracija obvezna (ne omogočamo nakupa brez registracije). Po registraciji (postopek registracije je opisan v zgornjem delu besedila) se kupca samodejno preusmeri na gumb Naslovi kjer kupec preveri in po potrebi uredi, doda ali izbriše naslov dostave in prav tako naslov za plačilo, kar uredi z gumbi Posodobi ter gumbom Dodaj nov naslov. V spodnjem delu se nahaja okence za komentarje, namenjeno je za kakšen koli podatek kateri nam olajša izbiro naročenega v kolikor je na voljo več podobnih izdelkov različnih veličin, barv in podobno. Nadaljuje se z gumbom Nadaljujte na blagajno kateri kupcu poda možnosti dostave, izbere se ustrezno dostavno službo oz možnost. Pod temi možnostmi je potrebno označit, da se strinjate z pogoji poslovanja, v kolikor se z pogoji ne strinjate ne morete nadaljevati oziroma potrditi nakupa. Nadaljuje se z gumbom Nadaljujte na blagajno in kupec pride v zaključni del nakupa, kjer izbere plačilno sredstvo (na voljo je plačilo po povzetju, bančno nakazilo in pa plačilo na Pay-pal račun). V tem delu se prav tako še enkrat preverijo cene, količina in opisi izdelkov, prav tako je možno vpisat promocijsko kodo v kolikor jo kupec ima.
Z oddajo naročila se kupec strinja z obveznostjo plačila, kar je pod gumbom za oddajo naročila tudi ustrezno označeno.
Po oddaji naročila ima kupec v roku ene ure možnost, da naročilo prekliče, tako da napiše na naslov e-pošte Kristalko.si@gmail.com, katero naročilo želi preklicati.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo potrdi. Ponudnik tudi obvesti kupca, če izdelka ni na zalogi ter o dobavnih rokih v tem primeru. Če je dobavna doba izdelka, ki ga ni na zalogi zelo dolga (oz kupcu predolga), lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo naročilo storniral.
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi.
Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Ob oddaji naročila dobi potrošnik na e-mail besedilno pogodbo, ki si jo lahko shrani. Originalni in potrjen račun prejme naročnik ob prejemu naročenega blaga.
ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina Kristalko.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA (ne velja za opravljene storitve)
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontakni e-naslov: Kristalko.si@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Stroške dostave pri vrnitvi ali menjavi blaga krije kupec. V primeru reklamacije kateregakoli paketa, ki vsebuje blago in storitve, se kupcu povrnejo stroški blaga po ceniku na spletni strani Kristalko. Stroški storitev se ne morejo reklamirati.
Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, z odstopno izjavo, ki jo poda na obrazcu. Obrazec lahko zahteva na email Kristalko.si@gmail.com ali pa ga napiše sam.
OBRAZEC ZA UVELJAVITEV PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
[Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]
Obveščam/obveščamo (*) vas, da odstopam/odstopamo (*) od pogodbe za prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve (*)
Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
Ime potrošnika/potrošnikov
Naslov potrošnika/potrošnikov
Podpis potrošnika/potrošnikov (samo, če se obrazec pošlje v papirni obliki)
(*) Po potrebi se črta
REKLAMIRANJE ARTIKLA
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa.
1. Če se je na kupljenem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam lahko pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov Kristalko.si@gmail.com
2. V elektronski pošti čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišete svoje podatke(ime in priimek ter naslov)ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije.
3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
4.. Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja Spletna trgovina Kristalko, Robert Špilak s.p. Zagorje 10b, 2258 Sveti Tomaž ga bomo pregledali. Glede na vsebino opisane napake ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bomo v čim krajšem možnem času kontaktirali in vas seznanili z nadaljnjim postopkom. Lahko vam ponudimo popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine vključno s stroški pošiljanja, ki so nastali ob naročilu.
PLAČILO IN DOSTAVA
Spletna stran Kristalko omogoča naslednje načine plačila:
plačilo po povzetju
plačilo preko sistema Pay-Pal
plačilo po predračunu z nakazilom na TRR.
V primeru nakazila na TRR ponudnik pošlje kupcu obvestilo o računu, kamor je potrebno nakazati kupnino.
Dobavni rok za izdelke na zalogi je od 3-5 dni, za izdelke, ki niso na zalogi pa največ do 21 delovnih dni. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Dostavo pošiljk opravlja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Pri plačilu po povzetju do 50€ se obračunajo stroški pošiljanja po veljavnem ceniku pošte Slovenije in sicer:
0-100g -1,36+1,22€= 2,58€
100-250g-1,71+1,22€= 2,92€
250-500g-2,55+1,22€= 3,77€
500-1000g-4,17+1,22€= 5,39€
1000-2000g-5,09+1,22€= 6,31€
2000-5000g-5,43€+1,22€= 6,65€
5000-10.000g-7,99€+1,22€= 9,21€
10.000-15.000g-8,40€+1,22€= 9,62€
15.000-20.000g-9,67€+1,22€= 10,89€
20.000-25.000g-11,39€+1,22€= 12,61€
25.000-30.000g-13,50€+1,22€= 14,72€
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru, da pride do pritožbe, se le-ta odda prek e-poštnega naslova: Kristalko.si@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno-izven sodno.
Spletna stran namenjena izvensodnemu reševanju potrošniških sporov znotraj EU: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SL
Za izvensodno reševanje sporov ponudnik priznava ECDR Evropski center za reševanje sporov (http://www.ecdr.si).
Kaj so piškotki?
Piškotki so majhne datoteke, ki se naložijo na vaš računalnik ali drugo napravo in so pomembni za delovanje spletnih strani. V večini primerov se uporabljajo tudi z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik ali drugo napravo, ko ta obišče določeno spletno stran.Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen.Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo obiskanosti ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.
Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na spletni strani:Piškotek 1Sejni piškotek, ki je potreben za delovanje spletne strani in se zaključi ob koncu seje (ko zapustite stran ali zaprete spletni brskalnik).
Nadzor piškotkovZa uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite. Prav tako lahko večino brskalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.
Kako upravljati piškotke na osebnem računalnikuČe želite omogočiti piškotke sledite spodnjim korakom.
Google Chrome1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Nastavitve«.2. Kliknite »Prikaži dodatne nastavitve«, se pomaknite do razdelka »Zasebnost« in kliknite gumb »Nastavitve vsebine«.3. Izberite »Dovoli nastavljanje lokalnih podatkov«.
Microsoft Internet Explorer 7.0, 8.0, 9.01. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Internetne možnosti«, nato kliknite zavihek »Zasebnost«.2. Preverite, da je raven vaše zasebnosti nastavljena na srednjo ali manj, kar bo omogočilo uporabo piškotkov v vašem brskalniku.3. Nastavitev nad srednjo ravnijo bo onemogočila uporabo piškotkov.
Mozilla Firefox1. Kliknite »Orodja« na vrhu vašega brskalnika in izberite »Možnosti«.2. Nato izberite ikono »Zasebnost«.3. Kliknite »Piškotki« in izberite možnost »Dovoli stranem, da ustvarijo piškote«.
Safari1. Kliknite ikono zobnika na vrhu vašega brskalnika in izberite možnost »Nastavitve«.2. Kliknite »Zasebnost«, nato označite možnost »Onemogoči uporabo piškotkov tretjih oseb in oglaševalnih piškotkov«.3. Kliknite »Shrani«.
Upravljalec piškotkov: